25N. Manifest Unitari en Defensa d’una Educació Coeducativa a les Aules

Sant Andreu Coeduca, Coordinadora de les Comissions de Gènere del districte de Sant Andreu de Barcelona, ha elaborat i impulsat un manifest en defensa de l’educació coeducativa als centres escolars, al què s’hi han adherit la Coordinadora de Comissions de Gènere, Coeducació i Feminismes de les Escoles Públiques de Gràcia, les Escoles Coeducatives de Sant Cugat i l’AFFAC, entre d’altres.

El Manifest Unitari en Defensa d’una Educació Coeducativa a les Aules, que compta actualment amb més de 80 adhesions d’entitats i associacions educatives, s’ha elaborat amb motiu del 25N, Dia Internacional de l’Eliminació de les Violències vers les Dones. S’exigeix a les administracions, autoritats i centres educatius que facin efectiu el seu compromís amb la prevenció de les violències de gènere, abordant el problema des de l’educació. Entre d’altres reivindicacions, es reclama la incorporació de manera transversal de la perspectiva de gènere, la integració de l’educació afectiva sexual en el currículum educatiu o la revisió de continguts masclistes i el qüestionament de la masculinitat tradicional.

Us adjuntem el manifest sencer:

Website